Rabu, 26 Januari 2011

i have a dream..2011

Assalamualikum...

Lama juga tak mencatatkan nota kat blog ni ..untuk tahun 2011..aku mengambil keputusan untuk memajukan diri dengan mengambil kelas menjahit. Kerana aku rasa perniagaan mejahit baju sekarang ni cukup berkembang maju dan menguntungkan itu pun sekiranya kita ini rajin berusaha. dan tak mengsia-siakan bakat yang di anugerahkan oleh Allah untuk kita. jadi aku rasa minat yang aku suka adalah dalam bidang jahitan maklumlah aku ni suka reka pakaian dan menjahit pakaian...aku mengharapkan apa yang aku idamkan ini berjaya. sekarang ini aku sudah dapat membuat 2 jenis pakaian itu blouse tak berkola dan blouse butang berkola selepas ni aku akan mula membuat baju kurung kedah pulak.buat masa ni aku juga tengah kumpul duit nak membeli mesin jahit tepi maklumlah memudahkan aku buat kerja kat rumah.buat masa ni aku kadang2 kena pergi kedai untuk jahit tepi sekiranya kerja kelas aku buat kat rumah. tak apalah macam orang cakap bersusah -susah dulu bersenag-senag kemudian.dah lama aku mengidamkan mesin jahit tepi ni...insyallah mudah-mudahan dimakbulkan..amin...
mesin jahit tepi yang aku idamkan.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan